Beleving
Winkelen bij sneak is een beleving. Je kan er tijdens je zoektocht naar het perfecte paar sneakers gewoon een drankje uit de frigo nemen of een koffie vragen aan de sneak bar. Er is ook een sneakwear-hoek in de winkel waar rugzakken, sweaters en sokken terug te vinden zijn. Met een evenwichtige mix tussen bekende en minder bekende merken. De winkel kiest er bewust voor om een beperkt aantal labels aan te bieden, zoals Woden, Volcom, Diadora, Stance, Fiamme, Clae, Iriedaily, PONY, Rotholz, Herschel en Take A Shot. Deze merken zijn volgens sneak kwalitatief én betaalbaar. "Het aanbod van sneakers is zo immens zo groot dat heel wat mensen door het bos de bomen niet meer zien," vertelt Ken Merckx van sneak. Elk seizoen maakt Ken samen met een gerenommeerde modejournaliste een selectie die de laatste trends volgt en tegelijk tijdloos is. "We verkopen geen enkele schoen waar we zelf niet voor de volle 100% achterstaan."
Ecologische voetafdruk
Sneak probeert zijn ecologische voetafdruk te beperken door samen te werken met een aantal Europese en Belgische merken. Daarnaast werkt sneak met een permanente actie waarbij klanten hun oude sneak sneakers kunnen binnenbrengen in ruil voor korting op een nieuw paar sneak sneakers. In plaats van een klantenkaart, beloont sneak de trouwe klanten dus met deze actie én krijgen versleten schoenen een tweede leven.
Praktisch
Adegemstraat 17, 2800 Mechelen
Dinsdag tot zaterdag van 10u tot 18u
Meer info via https://sneak.bar
Bron: Fotografie Ken Merckx