Klantendienst

Contact

+32 (0)3 808 15 63

voor informatie en vragen over abonnementen?

naar abonnementen service

vind hier het antwoord op al je vragen

Mijn account

Hoe werkt een vtwonen account?

Als je voor de eerste keer bij vtwonen bestelt, vragen we een aantal gegegevens. Je e-mailadres, naam en adresgegevens worden veilig opgeslagen in je vtwonen account.

Je kunt ook zelf een Sanoma account aanmaken.

Wanneer je Sanoma account aanmaakt kun je bij de volgende bestelling inloggen met je mailadres en dit wachtwoord. Je hoeft dan je gegevens niet opnieuw in te vullen. Daarnaast kun je in je account 24 uur per dag de actuele status van je bestelling bekijken.

Al jouw gegevens worden veilig opgeslagen op onze beveiligde server. vtwonen houdt zich aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP).

Hoe kan ik m’n adresgegevens aanpassen?

Ben je verhuisd? Je kunt je adresgegevens wijzigen via je vtwonen account.

Let op: Als je je adresgegevens binnen 24 uur voor het verzenden van je bestelling aanpast, worden deze niet meegenomen in je bestelling. Pas je gegevens dus aan voordat je bestelt of tijdens het bestelproces. Te laat? Neem dan contact op met de klantenservice.

Moet je een account hebben?

Nee, je kunt ook altijd als gast een bestelling plaatsen. Een account aanmaken is niet nodig.
Voordelen van een account loop je dan wel mis, zoals oa. sneller afrekenen bij een volgende bestelling en een geschiedenis van je bestellingen.

Inloggen

Als je voor de eerste keer een bestelling plaatst bij vtwonen.be worden er een aantal gegevens gevraagd. Jouw e-mailadres, naam en adresgegevens zullen veilig opgeslagen worden in je account. Bij de volgende bestelling hoef je deze niet meer opnieuw in te vullen. Daarnaast kun je hier 24 uur per dag de status van je bestelling en je betaling bekijken.

Je kunt je adresgegevens bekijken en wijzigen via jouw online account. Adresgegevens die binnen 24 uur voor het verzenden van de bestelling worden gewijzigd kunnen niet meer worden meegenomen in de bestelling.


Alle gegevens worden vertrouwelijk opgeslagen op onze beveiligde server. vtwonen.be houdt zich aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP).
Indien je problemen constateert bij het betalen van je bestelling, dan kun je de bestelling nogmaals uitvoeren via jouw online account op vtwonen.be. Klik in je persoonlijke account op de link “betaling nogmaals uitvoeren”. Wanneer de betaling succesvol is afgerond wijzigt uw bestelstatus automatisch in ‘reeds betaald’.

  • Via mijn account kun je ook eenvoudig de betalingswijze aanpassen.

Waar kan ik mijn bestelling bekijken?

Log in op je account, daar staat in het overzicht 'bestellingen'. Als je hier op klikt, kom je op een overzicht van jouw bestellingen. Je kunt daar ook de orderstatus en betaalstatus bekijken.
Ga naar je bestellingen.

Verhuizen

Indien je jouw gegevens wenst te wijzigen kun je inloggen via mijn account. Je persoonlijke account is te vinden in de rechterbovenhoek op vtwonen.be. Wanneer de gewijzigde adresgegevens zijn bevestigd, worden bestellingen in de toekomst naar het nieuwe adres gestuurd.



Let op: adresgegevens die binnen 24 uur voor het verzenden van de bestelling worden gewijzigd in mijn account, kunnen niet meer worden meegenomen in de bestelling.

Voorjaarshuis

Iedere eerste dag van het voorjaar is de vtwonen Voorjaarshuisactie!
Schrijf je in voor onze wake-up call, want zondag 19 maart is het zover! De winnaar wordt op 27 maart bekendgemaakt.