Klantendienst

Contact

+32 (0)3 808 15 63

voor informatie en vragen over abonnementen?

naar abonnementen service

vind hier het antwoord op al je vragen

Levering / Bezorging

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van jouw product staat op de artikelpagina.

Heb je al besteld?
De levertijd van jouw bestelling staat in de orderbevestiging die je per mail hebt ontvangen. We verzenden je bestelling wanneer alle producten op voorraad zijn. Wanneer de verwachte levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan ontvang je hierover per e-mail bericht.

Let op: bij betaling middels overboeking wordt de bestelling 1 tot 2 werkdagen nadat wij de betaling hebben ontvangen uitgeleverd.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

België
- € 4,95 bij besteding tot € 30,-
- € 3,95 bij besteding vanaf € 30,-
- Gratis bij besteding boven de € 50,-
Nederland
- € 3,95
- Gratis bij besteding boven de € 20,-
Bij gepersonaliseerde producten kunnen de verzendkosten afwijken. Je kunt de verzendkosten bekijken door een product in je winkelwagen te plaatsen. Je betaalt één keer verzendkosten ongeacht de hoeveelheid producten die je bestelt.
Buiten Nederland en België
Voor de landen Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittanië, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Polen, Spanje, Tsjechië en Zweden zijn de verzendkosten € 12,50 per bestelling.

Track & Trace

Om de voortgang van je bestelling te controleren krijg je een bevestiging per e-mail. Hierin staat een link naar de Track & Trace code van jouw bestelling. Je kunt de bestelling zelf volgen via de link.

Wat gebeurt er als een deel van mijn bestelling niet op voorraad is?

Je ontvangt bericht van onze klantenservice. Je kunt je bestelling dan splitsen: de producten die op voorraad zijn worden alvast verstuurd.

Indien je niet thuis bent

Wanneer een pakket niet op het geadresseerde adres geleverd kan worden, wordt het bij de buren aangeboden. Als het pakket ook bij de buren niet afgeleverd kan worden, wordt het de volgende dag nog een keer aangeboden. De kans is dus aanwezig dat het pakket een dag later wordt ontvangen door de geadresseerde.



Als de geadresseerde en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, dan wordt er door de postmedewerker een bericht in de brievenbus achtergelaten. Daarop staat bij welk postkantoor of Post Servicepunt je het pakket kunt ophalen. Je hebt hiervoor 3 weken de tijd.



Tevens zijn er artikelen die als briefpost worden verzonden. Deze kunnen ten alle tijden worden bezorgd indien je een standaard brievenbus bezit.


Meer informatie BPost >>

Meer informatie PostNL >>

Kan ik zien wanneer mijn bestelling bezorgd wordt?

Wanneer je bestelling verzonden wordt, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Hierin staat een track & tracenummer waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Daarnaast kun je de status van je bestelling in je account bekijken

Ander bezorgadres opgeven

vtwonen.be maakt het mogelijk om op elk gewenst adres het bestelde product af te leveren. Je vult namelijk tijdens de bestelling je eigen adres en een gewenst afleveradres in. Via je account op vtwonen.be kun je gemakkelijk de gegevens wijzigen.

Kan ik zelf kiezen waar mijn bestelling bezorgd wordt?

Jazeker, dit kun je aangeven in het bestelproces. Er zijn 2 keuzemogelijkheden:
- bezorging op je thuisadres.
- bezorging op een ander adres, je kunt zelf een ander afleveradres opgeven.

Ik heb iets groots besteld, zoals een bed of bank. Hoe wordt dit bezorgd?

Grote artikelen, zoals bedden en banken, worden bezorgd door een externe vervoerder. Indien jouw bestelling vanuit ons eigen magazijn wordt verzonden, dan zal de levering verlopen via één van de volgende vervoerders: Extra @ Home, Flevobird of Topmovers. Wij laten je per mail weten met welke vervoerspartner jouw bestelling verzonden zal worden.

Per vervoerder gelden de volgende levermomenten:
Extra @ Home: Je bestelling wordt 1-2 dagen na ontvangst van betaling geleverd.
Flevobird: Je bestelling wordt de eerstvolgende dinsdag/ donderdag na ontvangst van betaling geleverd.
Topmovers: Er zal contact opgenomen worden voor het maken van een leverafspraak.

Het is niet mogelijk om van vervoerder te wisselen. De bovenstaande levermomenten gelden alleen als alle bestelde artikelen op voorraad zijn.

Bestel je een artikel van een van onze verkooppartners? Dan zal onze partner contact met je opnemen om een afspraak maken voor levering.

Bezorging van je pakket
Je bestelling wordt afgeleverd tot achter de eerste deur van het afleveradres. Dit geldt voor alle leveringen aan woningen op de begane grond en aan etagewoningen die te bereiken zijn met een lift. Bij etagewoningen die niet bereikbaar zijn met een lift, wordt maximaal tot op de derde etage geleverd. Indien aan een etagewoning niet geleverd kan worden (bijvoorbeeld door ruimtegebrek), zal de order niet tot achter de eerste deur van de woning geleverd worden.

Niet thuis bij aflevering?
Ben je op het moment van aflevering niet thuis, dan wordt er een bericht in je brievenbus achtergelaten. Op dit bericht staan een webadres en een telefoonnummer waarmee je een nieuwe afleverafspraak kunt maken.

Gaat er toch iets mis met je zending of zijn er nog vragen over je zending? Neem dan contact op met de klantendienst.

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen?

We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en bij je af te leveren. De levertijd is afhankelijk van het product en de door jou gekozen betaalwijze. Je kunt inloggen in je account om de orderstatus te bekijken.

Indien je pakket al verstuurd is, heb je een orderbevestiging met een link naar de Track & Trace code ontvangen. Via deze link kun je zien wanneer je bestelling wordt bezorgd.

Nog vragen? Neem dan contact op met de klantenservice.