Klantendienst

Contact

+32 (0)3 808 15 63

voor informatie en vragen over abonnementen?

naar abonnementen service

vind hier het antwoord op al je vragen

Levering / Bezorging

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van jouw product staat op de artikelpagina.

Heb je al besteld?
De levertijd van jouw bestelling staat in de orderbevestiging die je per mail hebt ontvangen. We verzenden je bestelling wanneer alle producten op voorraad zijn. Wanneer de verwachte levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan ontvang je hierover per e-mail bericht.

Als je artikelen met een verschillende levertijd hebt besteld, kun je bij de klantenservice een verzoek indienen om de producten die op voorraad zijn alvast te versturen.

Let op: bij betaling middels overboeking wordt de bestelling 1 tot 2 werkdagen nadat wij de betaling hebben ontvangen uitgeleverd.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

België
- € 4,95 bij besteding tot € 30,-
- € 3,95 bij besteding vanaf € 30,-
- Gratis bij besteding boven de € 50,-
Nederland
- € 3,95
- Gratis bij besteding boven de € 50,-
Bij gepersonaliseerde producten kunnen de verzendkosten afwijken. Je kunt de verzendkosten bekijken door een product in je winkelwagen te plaatsen. Je betaalt één keer verzendkosten ongeacht de hoeveelheid producten die je bestelt.
Buiten Nederland en België
Voor de landen Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittanië, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Polen, Spanje, Tsjechië en Zweden zijn de verzendkosten € 12,50 per bestelling.

Opgesplitste bestelling
Als je artikelen met een verschillende levertijd hebt besteld, kun je bij de klantenservice een verzoek indienen om de producten die op voorraad zijn alvast te versturen. Wij betalen dan de extra gemaakte verzendkosten.

Track & Trace

Om de voortgang van je bestelling te controleren krijg je een bevestiging per e-mail. Hierin staat een track & trace-nummer van jouw bestelling. Je kunt de bestelling zelf volgen via de website van track&trace.

Wat gebeurt er als een deel van mijn bestelling niet op voorraad is?

Je ontvangt bericht van onze klantenservice. Je kunt je bestelling dan splitsen: de producten die op voorraad zijn worden alvast verstuurd.

Indien je niet thuis bent

Wanneer een pakket niet op het geadresseerde adres geleverd kan worden, wordt het bij de buren aangeboden. Als het pakket ook bij de buren niet afgeleverd kan worden, wordt het de volgende dag nog een keer aangeboden. De kans is dus aanwezig dat het pakket een dag later wordt ontvangen door de geadresseerde.



Als de geadresseerde en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, dan wordt er door de postmedewerker een bericht in de brievenbus achtergelaten. Daarop staat bij welk postkantoor of Post Servicepunt je het pakket kunt ophalen. Je hebt hiervoor 3 weken de tijd.



Tevens zijn er artikelen die als briefpost worden verzonden. Deze kunnen ten alle tijden worden bezorgd indien je een standaard brievenbus bezit.


Meer informatie BPost >>

Meer informatie PostNL >>

Kan ik zien wanneer mijn bestelling bezorgd wordt?

Wanneer je bestelling verzonden wordt, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Hierin staat een track & tracenummer waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Daarnaast kun je de status van je bestelling in je account bekijken

Ander bezorgadres opgeven

vtwonen.be maakt het mogelijk om op elk gewenst adres het bestelde product af te leveren. Je vult namelijk tijdens de bestelling je eigen adres en een gewenst afleveradres in. Via je account op vtwonen.be kun je gemakkelijk de gegevens wijzigen.

Kan ik zelf kiezen waar mijn bestelling bezorgd wordt?

Jazeker, dit kun je aangeven in het bestelproces. Er zijn 2 keuzemogelijkheden:
- bezorging op je thuisadres.
- bezorging op een ander adres, je kunt zelf een ander afleveradres opgeven.

Ik heb iets groots besteld, zoals een bed of bank. Hoe wordt dit bezorgd?

Grote artikelen, zoals bedden, banken, kasten en tafels, worden bezorgd door PostNL extra@home. Tijdens het bestelproces kun je een bezorgdag naar keuze opgeven.
Handig, zo kun je een dag kiezen die jou goed uitkomt. De avond voor de bezorging ontvang je een tijdvakindicatie, binnen deze uren komt PostNL extra@home jouw pakket bezorgen. Op de dag zelf kun je jouw zending realtime volgen via Track & Trace. Je betaalt geen verzendkosten voor deze service bij een besteding boven € 50,-.

Bezorging van je pakket
Je bestelling wordt afgeleverd tot achter de eerste deur van het afleveradres. Dit geldt voor alle leveringen aan woningen op de begane grond en aan etagewoningen die te bereiken zijn met een lift. Bij etagewoningen die niet bereikbaar zijn met een lift, wordt maximaal tot op de derde etage geleverd. Indien aan een etagewoning niet geleverd kan worden (bijvoorbeeld door ruimtegebrek), zal de order niet tot achter de eerste deur van de woning geleverd worden.

Niet thuis bij aflevering?
Ben je op het moment van aflevering niet thuis, dan wordt er een bericht in je brievenbus achtergelaten. Op dit bericht staan een webadres en een telefoonnummer waarmee je een nieuwe afleverafspraak kunt maken.

Contactgegevens
Gaat er toch iets mis met je zending of zijn er nog vragen over je zending? Dan kun je contact opnemen met PostNL extra@home. Wil je snel en eenvoudig contact met de klantenservice dan kun je bellen met 088-2363764. De klantenservice van PostNL extra@home is te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdagen tussen 09.00 uur en 16.00 uur. Wil je antwoord op een vraag over je zending door Extra@Home, dan kun je bij de FAQ’s van PostNL kijken.

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen?

We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en bij je af te leveren. De levertijd is afhankelijk van het product en de door jou gekozen betaalwijze. Je kunt inloggen in je account om de orderstatus te bekijken.

Indien je pakket al verstuurd is, vind je hier ook de track & trace code. Hiermee kun je zien wanneer je bestelling wordt bezorgd.

Nog vragen? Neem dan contact op met de klantenservice.