Klantendienst

Contact

+32 (0)3 808 15 63

voor informatie en vragen over abonnementen?

naar abonnementen service

vind hier het antwoord op al je vragen

Bestellen

Bevestiging e-mail

In de bevestigingsmail staan de gegevens uit jouw bestelling. Deze e-mail wordt direct verzonden na het plaatsen van je bestelling. Indien je hebt gekozen voor de betaling via overboeking ontvang je een tweede e-mail met de betalingsgegevens. Klik op Refresh of F5 op het toetsenbord om de nieuwe e-mails in je e-mailbox te ontvangen. Na ontvangst van de betaling zal vtwonen.be over gaan tot verzending van de bestelling.

  • Niet ontvangen

  • Wanneer je geen bevestigingsmail hebt ontvangen dan kan dit komen door een niet correct ingevuld e-mailadres. Controleer nogmaals de e-mail gegevens in mijn account zodat de zendingen in de toekomst wel binnenkomen. Het kan ook aan de spamfilter liggen, controleer hiervoor je spambox.

  • Meerdere orderbevestigingen per e-mail ontvangen

  • Alleen de orders voor welke het betaalproces in gang is gezet, worden door ons verwerkt en verzonden. Wanneer je meerdere orderbevestigingen ontvangt, betekent dit dus niet dat automatisch alle orders worden verzonden. Orders die niet betaald worden, vervallen automatisch na 30 dagen. Je kunt de openstaande orders ook annuleren via mijn account.

  • E-mailadres wijzigen

  • Je e-mailadres kun je gemakkelijk wijzigen in mijn account. Je account vind je bij vtwonen.be rechts bovenin. Je dient eerst in te loggen voordat je jouw gegevens kunt veranderen. Na het wijzigen zullen alle gegevens direct te zien zijn.

Hoe bestel ik iets bij vtwonen?

Een bestelling plaatsen bij vtwonen doe je in 5 eenvoudige stappen:
Stap 1: Plaats het product in je winkelwagen
Plaats het product van je keuze in je winkelmandje door op de roze in winkelwagen-knop te klikken.
Wil je verder winkelen? Geen probleem, het artikel blijft in je winkelwagentje liggen. Als je meteen wilt bestellen, klik je op het winkelwagen-icoon rechts bovenin beeld en selecteer je naar winkelwagen.

Stap 2: Ga naar je winkelwagen
In de winkelwagen zie je je bestelling.
A = de items in je winkelwagen.
B = wil je meer dan 1 item bestellen? Vul hier het juiste aantal in.
C = heb je een kortingscode of cadeaukaart? Vul de code in en klik op toepassen.
D = kies voor bezorgen of afhalen. Je ziet meteen de bijbehorende verzendkosten.
E = de verwachte levertijd.
F = het totaalbedrag van je bestelling inclusief BTW.
G = klaar met shoppen? Klik op bestelling voltooien.

Stap 3: Vul je gegevens in
Je gegevens
Om de bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren hebben wij je adresgegevens nodig. Deze gegevens blijven strikt vertrouwelijk.

Afleveradres
Je kunt je pakket op een ander adres laten bezorgen, bijvoorbeeld op je werk. Selecteer dan ander afleveradres.

Betalingswijze
Kies hoe je wil betalen:
• Directe betaling: iDeal, Creditcard Visa, Mastercard en American Express. Artikelen met de tekst vandaag voor 22:00 uur besteld, morgen in huis worden dan dezelfde dag nog verzonden.
• Indirecte betaling: Overboeking. Hierbij is geen 24-uurs levering mogelijk.
• Achteraf betaling: Je betaalt nadat je bestelling geleverd is.
• vtwonen cadeaukaart
• Overige cadeaukaarten

Gratis persoonlijke boodschap
Verstuur je een cadeau? Je kunt gratis een persoonlijke boodschap meesturen. Je boodschap wordt op de pakbon geprint. Op de pakbon staan geen prijzen.

Nieuwsbrief
Nieuwsgierig naar onze aanbiedingen en acties? Schrijf je in voor onze gratis nieuwsbrief.

Klik op verder naar bevestigen

Stap 4: Controleer en bevestig je bestelling
Hier zie je je gegevens plus bestelling in één overzicht.

Klopt je bestelling? Zet een vinkje voor de Algemene Voorwaarden en klik op bevestig bestelling.

Stap 5: Betaal je bestelling
Als je hebt gekozen voor directe betaling, kun je hier je iDeal of creditcard gegevens invullen.

Bedankt voor je bestelling

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Je kunt je bestelling helaas niet zelf wijzigen. Als je iets aan je bestelling wil veranderen, neem dan contact op met de klantenservice.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Wil je je bestelling annuleren? Neem dan contact op met de klantendienst.

Is je bestelling al verzonden? Dan kun je de bestelling weigeren wanneer de postbode het pakket komt bezorgen. Dit is kosteloos. Wij zorgen voor een retourbetaling binnen 30 dagen na ontvangst van de retourzending.

Bestellingen vervallen automatisch na 30 dagen als ze niet betaald zijn.

Nieuwe klant

Als klant kun je bij de webwinkels van SB Commerce vertrouwd en gemakkelijk 24 uur per dag bestellen tegen de scherpste prijzen. De voordelen van bestellen op vtwonen.be zijn:

  • Veilig betalen

  • Veilig en eenvoudig online betalen.
  • Privacy

  • Jouw persoonlijke informatie wordt altijd vertrouwelijk behandeld.
  • Snelle bezorging

  • Direct uit voorraad leverbaar. Levertijd 2-3 werkdagen.
  • Klantenservice

  • Onze klantenservice is voor alle vragen te bereiken via telefoon of e-mail.
  • Garantie

  • Voor alle aankopen geldt een zichttermijn van 30 dagen en minimaal 1 jaar garantie.

Nieuwe account

Als nieuwe klant bij vtwonen.be kun je gelijk een bestelling plaatsen. Met vier simpele stappen hebt je jouw product snel in huis.


  • 1. Je winkelwagen
  • 2. Jouw gegevens
  • 3. Veilig betalen
  • 4. Bestelling voltooid

Algemene Voorwaarden

Wanneer je bestelt bij vtwonen.be zul je instemmen met de algemene voorwaarden. Ook hier staat het retourproces nader beschreven.

Is mijn product nog op voorraad?

Dat kun je zien in de voorraadstatus onder de in winkelwagen-knop. Veel producten zijn direct uit eigen voorraad leverbaar. Er zijn ook producten die via partnerbedrijven worden verzonden, de levertijd is dan langer.


Dit betekent de voorraadstatus:
Op voorraad: vandaag voor 22:00 uur besteld, morgen in huis
Levertijd x dagen/weken: dit product wordt speciaal voor jou besteld. De levertijd is een indicatie wanneer je jouw product na betaling kunt verwachten.
Verwacht + datum: dit product is op en opnieuw besteld. Of het is onderdeel van de nieuwe collectie. Zodra het product bij ons binnen is, wordt het naar jou verstuurd.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van jouw bestelling staat in de orderbevestiging die je per mail hebt ontvangen. We verzenden je bestelling wanneer alle producten op voorraad zijn. Wanneer de verwachte levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan ontvang je hierover per e-mail bericht.

Let op: bij betaling middels overboeking wordt de bestelling 1 tot 2 werkdagen nadat wij de betaling hebben ontvangen uitgeleverd.

Kan ik mijn bestelling laten inpakken?

Jazeker. Kies in je winkelwagen de optie cadeau inpakken. Dit kost € 1,49 per product. Je kunt zo je bestelling als cadeau laten bezorgen.

Kan ik een persoonlijke boodschap meesturen?

Ja dat kan: Tijdens het bestelproces kun je gratis een persoonlijke boodschap toevoegen van maximaal 500 tekens. Je boodschap wordt op de pakbon geprint.

Goed om te weten: Op de pakbon staan geen prijzen, dus de prijs blijft geheim voor de ontvanger.

Ik wil graag meer informatie over een product.

Bij elk product staat een productomschrijving. Die hebben wij met grote zorg samengesteld. Heb je een vraag? Neem dan contact op met de klantenservice, we helpen je graag.

Klopt de productinformatie niet? Dankjewel voor je oplettendheid, wij horen het graag. Zo kunnen wij je in de toekomst nog beter van dienst zijn.

Kan ik bestellen vanuit het buitenland?

Ja dat kan. Wij versturen op dit moment naar België, Nederland, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittanië, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Polen, Spanje, Tsjechië en Zweden. In je winkelwagen kun je de verzendkosten bekijken.
De items die we versturen naar het buitenland kunnen verschillen per land.
Woon je in Nederland? We hebben ook een vtwonen.nl.

Betalen vanuit het buitenland kan met creditcard en overboeking.