vtwonen weet raad! Maar niet altijd…

Op de vtwonen redactie krijgen we dagelijks een flinke digitale stapel enthousiaste vragen binnen. En die proberen we met oneindig veel liefde te beantwoorden. Wat we daarvoor doen? We duiken in ons digitale archief (gelukkig stofvrij!), surfen door onze eigen site totdat we vinden wat we zoeken en schakelen zo nu en dan onze hulplijnen (lees collega’s van de verschillende afdelingen) in. Alles om een zo volledig mogelijk antwoord te kunnen geven en om bij jou hopelijk een grote glimlach op het gezicht te toveren.

Alles om jou te helpen. Echt waar! Maar soms… zijn er ook vragen waarbij we je helaas niet kunnen helpen. En om teleurstelling te voorkomen, delen we die vaak voorkomende vragen hieronder met je. Dan weet je ook meteen waarom.

“Kan ik bij jullie terecht voor persoonlijk interieuradvies?”

Onze stylisten rennen en vliegen de dagen door. Een race tegen de klok; met 24 uur in één dag is er bijna niet genoeg tijd om al hun werkzaamheden af te vinken. Ze hebben daarom helaas ook geen tijd om iedereen persoonlijk advies te geven. Hoe graag ze dat ook zouden willen.

Uiteraard vind je hun adviezen en tips in de vele artikelen en video’s op onze site en social kanalen. Zo is er bij elke tv-aflevering een terugblik van de stylist waarin hij of zij vertelt hoe de make-over is aangepakt en waarom er bepaalde keuzes zijn gemaakt. Wil je toch graag een advies aan huis van een stylist, dan kan je de stylist contacteren via hun persoonlijke website.

“Welke kleur moet ik kiezen?”

De juiste kleur kiezen is lastig! We weten er alles van. Helaas is het voor onze stylisten niet mogelijk om je daarbij te adviseren. Advies geven vanachter een beeldscherm is daarbij ook niet ideaal. Vind je het wel leuk om meer over het gebruik met kleur te leren? Schrijf je dan in voor onze online workshop ‘Durven met kleur’ En laat je inspireren door onze vtwonen binnenkijkers en kleurideeën.

“Ik denk dat mijn huis geschikt is voor jullie blad, hoe kom ik hiervoor in aanmerking?“

Helaas kunnen we je niks beloven. De stapel toegestuurde binnenkijkers is redelijk groot. We hebben dus al een aardige voorraad. Maar wie niet waagt… Zonder beeld kunnen we sowieso niks beoordelen. Dus stuur een mailtje mét beeld en korte toelichting op de woonsituatie naar vtwonen.nl@sanoma.com. Dit is vrijblijvend.

Vind je het leuk om andere mensen digitaal bij jou binnen te laten kijken? Upload dan foto’s in onze online binnenkijken bij jou thuis rubriek. Hier kan iedereen foto’s van zijn of haar huis uploaden en heerlijk binnenkijken bij anderen.

“Ik heb foto’s van mijn huis geüpload, kan ik deze nog wijzigen of verwijderen?”

Helaas, dat is niet mogelijk. Wij kunnen je daar wel bij helpen. Stuur een mailtje naar be.vtwonen@sanoma.com en we schieten je zo snel mogelijk te hulp!

“Waar kan ik me opgeven voor jullie programma?”

Als we kandidaten zoeken voor een nieuw tv-seizoen, dan kan je dit vinden op onze website onder de categorie tv .

“Ik heb gisteren op tv een make-over gezien, waar komt die zetel vandaan?”

Allereerst, bedankt dat je voor de tv bent gaan zitten voor ons tv-programma. Heel leuk, worden we heel blij van! Wist je dat we alle afleveringen, plus bijbehorende productinformatie onder de categorie tv verzamelen, ingedeeld per seizoen en aflevering. Daar vind je al-le afleveringen terug en kun je ze zelfs nog terugkijken!

Kan je iets écht niet terugvinden? Laat het ons weten. Dan zoeken we alsnog met je mee. Enkele details helpen ons in de zoektocht: om welke aflevering ging het? Welke ruimte?

“Welke kleding draagt de stylist?”

Dat weten we ook niet altijd. Vaak komen de kledingstukken uit de eigen collectie van de stylisten.

“Ik zou graag bij jullie stage willen lopen, hebben jullie een vacature?”

Alle vacatures vind je hier.  Zit er wat tussen voor je? In de artikelen vind je de benodigde contactgegevens.

“Het lijkt me leuk om bij jullie te werken, hebben jullie vacatures?”

Alle vacatures, tijdelijk of vast, vind je terug op de website van Sanoma. Zie je geen vacatures voor vtwonen? Dan zijn die er op dit moment niet.

“Ik heb pas een bestelling geplaatst bij jullie, wanneer kan ik deze verwachten?”

Bij de online redactie willen we maar al te graag helpen, maar voor vragen over onze shop en bestellingen in onze shop, hebben we echt de hulp nodig van onze collega’s bij de klantendienst. Zij zitten voor je klaar om op hoge snelheid een passende oplossing voor je te vinden.

Voor alle vragen en klachten over bestellingen, levertijden en facturen, willen we je daarom vragen om contact op te nemen met onze klantendienst via de website of ons te bellen via 07 196 27 71.

nog meer: wooninspiratie